اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۹۸۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسینی: امیدوارم کی‌روش از تیم ملی نرود

سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش نفت تهران معتقد است که فوتبال ایران از رفتن کارلوس کی‌روش به‌شدت ضرر خواهد کرد.

ورزش سه: سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش نفت تهران معتقد است که فوتبال ایران از رفتن کارلوس کی‌روش به‌شدت ضرر خواهد کرد. به نقل از سایت فوتبال ایران، حسینی ابتدا در مورد برد تیمش مقابل استقلال اهواز می‌گوید: واقعاً بازی سختی بود. دیدار با الجیش و استقلال تهران برای ما بسیار سنگین بود و فشار زیادی را تحمل کردیم. مقابل استقلال اهواز هم انرژی زیادی صرف کردیم، هرچند که بازی خوبی انجام ندادیم. با این حال گرفتن سه امتیاز بسیار شیرین بود.

او ادامه می‌دهد: ما قرار بود با پرواز ساعت یک بعدازظهر به اهواز برویم، ولی این پرواز تأخیر داشت، به همین دلیل ساعت ۲ نصفه شب به اهواز رسیدیم. بازیکنان واقعاً خسته بودند و فشار بازی با الجیش و استقلال هم زیاد بود. واقعاً خوشحالیم که برد مهمی را به‌دست آوردی.

حسینی درمورد موضوع استعفای کی روش می‌گوید: کی عملکرد خوبی در فوتبال ایران داشت و هر حرفی می‌زند، به‌خاطر موفقیت تیم ملی است. ما یک زمین تمرین مناسب نداریم و مشکل لباس و بازی‌های دوستانه هم وجود دارد. کی‌روش به‌تنهایی می‌جنگد و هیچ‌کس به او کمک نمی‌کند. الان فقط او به همراه پیروانی درصدد حل مشکلات هستند. وقتی چنین فشارهایی به سرمربی تیم ملی می‌آید، درنهایت کار به استعفا می‌کشد. هیچ‌کس حرف او را گوش نمی‌کند و این درحالی است که مردم از این مربی راضی هستند.

از حسینی می‌پرسیم که فکر می‌کنی درنهایت او تصمیم به جدایی بگیرد که در جواب می‌گوید:فعلاً که این کار را کرده است، ولی امیدوارم از تیم ملی نرود. همه می‌دانند که ما در مرحله بعد کار آسانی نداریم، ولی با این امکانات نمی‌توان با تیم‌های بزرگ آسیا جنگید. تیم ملی نیاز به امکانات خوب دارد و کی‌روش چیز اضافه‌ای نمی‌خواهد. تمام تمرکز او روی موفقیت تیم ملی است، ولی متأسفانه کی‌روش به‌تنهایی می‌جنگد. او واقعاً در فوتبال ما اذیت می‌شود.

منتقدان کروش معتقد که او در فوتبال ایران کاری نکرده است. حسینی در این خصوص می‌گوید: من نمی‌دانم منظور آنهایی که چنین چیزی را عنوان می‌کنند چیست. کی‌روش تیم ملی ایران را تبدیل به قدرت اول آسیا کرد و در جهان به تیم ملی شخصیت داد. هیچ‌کس به‌اندازه کی‌روش برای فوتبال ایران کار مفید انجام نداد. امیدوارم او در تیم ملی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج